„Maybe Someday” de Colleen Hoover

24445517TitluMaybe Someday

Autor: Colleen Hoover

Editură: Atria Books

Nr. pagini: 385

An apariție (RO): nope

fjq3g1486465808

*această recenzie este una foarte personală, scrisă într-un moment vulnerabil. dacă vă deranjează în vreun fel toate asemănările și analogiile pe care le aduc, just ignore them*

În general, evit cărțile care rezonează direct cu mine. Cărți în care personajul principal, deși denumit altfel, sunt eu. Cărți care povestesc exact situații prin care am trecut de-a lungul timpului. De aceea, să citesc „Maybe Someday”, de Colleen Hoover, a fost o pură întâmplare. O întâmplare fericită, însă tot o întâmplare, pe care nu aș repeta-o.

„Maybe Someday” spune povestea lui Sydney, o tânără care află că prietenul ei o înșeală chiar cu cea mai bună prietenă a ei. Tragic. Aceasta își face o ieșire dramatică din casă, direct în ploaie, fără să aibă idee unde va merge. Atunci, frumosul ei vecin, pe care, totuși, nu îl cunoaște cu adevărat, o ia în primire și o ajută să treacă peste această perioadă grea. Problema intervine în momentul în care Sydney și Ridge se îndrăgostesc, în ciuda faptului că Ridge este într-o relație de lungă durată cu fata perfectă pentru el. HAH.

Citind această carte, m-am simțit ca și cum aș fi citit povestea mea de dragoste neîmplinită. Personajele, situațiile, până și dialogurile păreau rupte din viața anonimei Maria, care, deși nu are parte de ATÂT de multă acțiune precum personajele lui Hoover, este pe drumul cel bun. De aceea, cartea asta mi-a oferit speranță. Speranță că totul se va termina frumos, că eu voi avea finalul pe care Ridge și Sydney l-au avut. Nu l-am primit, dar am rămas cu lectura. :):)

Sydney este un personaj atât de real, încât m-am regăsit aproape complet în ea. Ciudățică, cu o pasiune pentru muzică și îndrăgostită de un băiat pe care nu îl poate avea, ea își dă toată silința în a trasa și respecta limitele impuse de situațiile care îi înconjoară. Ridge seamănă perfect cu celălalt personaj principal din viața mea și, de aceea, să citesc cartea mi-a fost puțin greu. Carismatic, amuzant, cu o minte strălucitoare, dar și un trecut trist și o prietenă perfectă, Ridge întruchipa perfecțiunea pe care o căutam. Personajele secundare au ajutat și ele, prin umor și tot ceea ce reprezentau ele, la crearea atmosferei de „viața Mariei” pe care nu o căutam, dar am apreciat-o.

Nu știu ce să mai spun fără să dau spoilere, așa că voi încheia, spunând cât de mult mi-a plăcut, de fapt, cartea. Cât de mult v-o recomand ca o lectură ușoară, de vară, pe care o s-o apreciați prin simplitate și naturalețe, prin povestea frumoasă de dragoste. Așadar, sper să o citiți când va apărea în română. Dacă nu aveți răbdare, se găsește în engleză peste tot și este scrisă într-un limbaj abordabil, fără structuri care să vă pună în dificultate și cuvinte întortocheate, pe care le înțelegi doar pe jumătate. Lectură plăcută!

kh92d1486465837