largeAi găsit iubirea, zici.

Ești fericită, zici.

Mă bucur pentru tine. Pe bune. Dar vreau și eu să zic ceva; am dreptul la o opinie și o întrebare, nu? Și chiar dacă nu am, nu îmi pasă. Regulile sunt făcute pentru a fi încălcate. Vreau să te rog să te gândești la ce-ai făcut pentru a fi așa „fericită”. Vreau să te gândești, să reflectezi la toate lucrurile pe care le-ai rănit  dat la o parte pentru a găsi iubirea. Te-ai gândit? Mai ești fericită?

Și dacă tot ești, vreau să te mai întreb un lucru: a meritat?

Sper ca, măcar o dată, să îmi răspunzi sincer.

Maria.

Comentează!

