Titlu: Anna și sărutul franțuzesc

Titlu original: Anna and the French Kiss

Autor: Stephanie Perkins

Editura: EPICA

Nr. pagini: 304

An apariție(RO): 2013

rec

Nu am fost îndrăgostită niciodată. Nici nu vreau să mă „lovească” prea curând dragostea. Am timp, cred eu. Însă, dacă aș vrea să mă îndrăgostesc, aș vrea să o fac ca Anna din „Anna și sărutul franțuzesc” de Stephenie Perkins. Așa natural, așa ca o adolescentă, așa ca ființa care sunt eu cu adevărat.

Povestea Annei din „Anna și sărutul franțuzesc” este aproximativ simplă: după ce este trimisă în Franța la o școală cu internat, ea se îndrăgostește de Ettiene St. Claire, un anglo-americano-francez care, din păcate, are prietenă. Povestea se complică atunci când își dă seama că și Ettiene o iubește, dar ține și la prietena lui, așa că ei dezvoltă o relație aproape platonică. Restul rămâne de descoperit în minunata carte „Anna și sărutul franțuzesc”.

Această carte este dulce. FOARTE dulce. Faza este că mie îmi plac dulciurile, așa că mi-a plăcut această carte. Mult. Anna este exact ca mine: o adolescentă aeriană, ciudată, cufundată în pasiunile ei, dar totuși pasională și amuzantă, așadar m-am regăsit în personajul principal cu mare ușurință. Oh, și St. Clair. St. Clair… este un personaj minunat, un personaj care mi-a plăcut enorm în carte și care mi-ar plăcea, probabil, și mai mult în viața reală. Pe lângă protagoniști se află și personajele secundare, prietenii lor, care au întreținut amuzamentul pe tot parcursul cărții și care mi-au ajuns, de asemenea, prin inimă.

Pe lângă personajele superbe, „lipicioase”, am avut și acțiunea interesantă, încadrată pe un fond minunat: orașul iubirii, Paris. Cartea a fost perfect aranjată în așa fel încât ritmul alert și cel lent al acțiunii să se alterneze în așa fel încât să nu ne plictisim niciun moment, iar descrierile erau suficiente,nici prea multe, nici prea puține, exact pe gustul meu.

„Anna și sărutul franțuzesc” a mai avut un punct forte: morala, care ne prezintă faptul că dragostea se întâmplă, că noi nu o putem împiedica, și că, cel mai important, tu nu ești singurul adolescent de pe acest Pământ care are diferite probleme, în aparență sunt superficiale, dar pentru tine au o mare însemnătate.

Așadar, această carte mi-a plăcut enorm, și o recomand în special tinerilor care vor să citească o poveste simplă, amuzantă, care-ți încălzește, vrei, nu vrei, inima.

Mulțumesc enorm librăriei online Libris, librărie unde puteți găsi o multitudine de cărți online, pentru sprijinul acordat!

lve

2 gânduri despre „Recenzie „Anna și sărutul franțuzesc” de Stephanie Perkins

Comentează!

