Titlu: Destine paralele

Titlu original: The Silent Touch of Shadows

Autor: Christina Courtenay

Editura: LIDER

Nr. pagini: 332

An apariție (RO): 2014

Nu prea am avut contact cu supranaturalul. O singură întâmplare stranie mi s-a părut că se încadrează în aceasă categorie, dar în rest, fantomele, vampirii și vârcolacii m-au evitat în viața reală. Poate faptul că nu cred în aceste creaturi mai mult sau mai puțin mitice are de-a face cu faptul că nu am fost bântuită până acum.

Cu toate acestea, am început să cred în fantome de când am citit cartea Christinei Courtenay, numită „Destine paralele”. În cadrul acestei cărți este spusă povestea a patru persoane, care nu au nicio legătură vizibilă, în special pentru că două dintre ele aparțin secolului al XIV-lea, iar două secolului prezent. Melissa Grantham, genealog profesionist, are parte de niște viziuni neobișnuite când se mută din agitatul oraș Londra în liniștitul conac Ashleigh, care aparține familiei ei de generații întregi. Acele viziuni prezintă iubirea interzisă dintre o tânără roșcată și un cavaler atrăgător care aparent se petrecea cu secole în urmă. Când află că și vecinul ei, Jake Precy, care seamănă izbitor de mult cu luptătorul din visele ei, are vise asemănătoare, Melissa începe să cerceteze istoria întregii familii și astfel află lucruri uimitoare despre perechea ce o bântuie.

Fiind împărțită în două povești-cea petrecută în trecut și cea petrecută în prezent- ce ajung, în final, să se unească, această carte m-a surprins. M-a surprins deoarece nu mă așteptam să-mi placă așa mult. Am fost chiar captivată de povestea de dragoste a personajelor principale, dragoste ce a trecut printr-o mulțime de obstacole ca să ajungă, în cele din urmă, împlinită. Mărturisesc că mi-a plăcut mai mult povestea din trecut. Poate pentru că a fost scrisă cu mai multă sensibilitate sau poate pentru că personajele din trecut erau mai plăcute decât cele din prezent. Totuși, și povestea din prezent a avut părți bune, precum fantoma din trecut care o bântuia pe Melissa și care m-a intrigat enorm sau întreaga poveste pe care Melissa a descoperit-o.

Această carte a fost o carte ușoară, relaxantă. Deși a necesitat puțină gândire (ca orice carte, de altfel!), eu m-am simțit minunat citind-o și plănuiesc să o recitesc, însă nu acum, ci peste ceva timp.

Acestea fiind spuse, recomand „Destine paralele” în special femeilor ce sunt în căutare de o poveste captivantă, ușoară, de vacanță.

Mulțumesc enorm editurii Lider pentru șansa de a citi acest volum minunat!