M-am gândit că este timpul să postez un „In my mailbox”, după aprope două luni, așa că dimineață m-am „înarmat” cu telefonul și am făcut câteva poze. Nici de această dată pozele nu sunt reușite, însă sunt ok.

De data aceasta nu mi-am cumpărat decât 2 cărți, restul fiind primite sau împrumutate, ceea ce este bine! 🙂 Ok, acestea sunt cărțile:

De la editura Univers, căreia îi mulțumesc enorm, am primit pentru recenzie:

2014-08-22 10 frida

 

„Marilyn Monroe. Ultima zeiță” de Jerome Charyn și „Frida Kahlo” de Christina Burrus. Recenzie aici și aici .

2014-08-22 10 simfo

„Simfonie în alb” de Adriana Lisboa. Recenzie aici.

2014-08-22 10 ohl

 

„Nedoriți” de Kristina Ohlsson. Recenzie aici.

2014-08-22 10 lowboy

„Lowboy” de John Wray. N-am ajuns încă la ea, însă abia aștept!

2014-08-22 10 jst

„Justițiarii” de Adam Creed. Recenzie aici.

2014-08-22 09 mary shelley

„Ultimul om” de Mary Shelley. Nici la aceasta n-am ajuns, însă sunt foarte încântată!

De la librăria online Libris,căreia îi mulțumesc enorm, am primit următoarele cărți:

2014-08-22 10 scenariu

„Scenariu pentru happy-end” de Matthew Quick. Recenzie aici.

2014-08-22 09 the book thief

și „Hoțul de cărți” de Markus Zusak, la care găsiți recenzia aici

De la autoarea Lavinia Călina, căreia îi mulțumesc de asemenea, am primit volumul „Ultimul avanpost”, care are recenzia aici.

2014-08-22 10 avanpost

De la Cătălina am primit (cu împrumut) „Delirium” de Lauren Oliver, pe care am citit-o, însă nu cred că îi voi face o recenzie.

2014-08-22 09 delirium

Și mi-am cumpărat următoarele cărți:

2014-08-22 10 christie

„Petrecerea de Halloween” de Agatha Christie, pe care nu am citit-o încă, însă ABIA aștept să o încep

2014-07-18 17

și „Căutând-o pe Alaska” de John Green, care momentan e împrumutată, tot Cătălinei.

Cam atât. Am aici și o poză cu toate cărțile:

2014-08-22 09

Voi ce v-ați mai cumpărat în ultima vreme? Ați citit vreo carte din acestea?

 

 

2 gânduri despre „Summer haul.

Comentează!

