Am fost tagg-ată (nici nu știu cum să spun) de blogul Just another fantasy world și îi mulțumesc foarte, foarte mult!

Din câte am înțeles, tag-ul a fost creat de fetele de pe Walking On Letters, așa că trebuie să le mulțumesc și lor pentru acest tag!

Reguli:

– selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
– încorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
– daţi tag-ul mai departe 🙂

(faină imagine, btw!)

1. Drumul către mare: O carte pe care ai așteptat mult să o citești.
Sub aceeași stea de John Green. Mi-a luat FOARTE mult timp să pun mâna pe carte, însă mi-a plăcut foarte mult! 🙂
2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața
Cred că întreaga trilogie Jocurile Foamei s-ar încadra aici Mi-a plăcut enorm. E una dintre seriile mele favorite. 😀
3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea
La Căutând-o pe Alaska de John Green am stat până târziu pentru a o termina. A meritat. Din plin.
4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o
 Minunea de R.J. Palacio ar fi răspunsul, deoarece nu știam nimic despre această carte înainte să o citesc. 🙂
5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută
The Elite, volumul 2 din seria The Selection de Kiera Cass. Doamne, ce greu mi-a fost să o citesc. Însă am continuat seria și mi-a plăcut foarte mult, per total. 😀
6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție
Divergent de Veronica Roth. Da,cred că asta. 🙂
7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu
Quentin Tarantino: Viața la extreme de Aaron Barlow. Mhm. 🙂
8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară
The Selection de Kiera Cass. E perfectă pentru vară. Încercați-o! 😀
9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta
Uhm, cred că Scenariu pentru happy-end de Matthew Quick. A fost superbă. Urmează o recenzie. ^_^
10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o
Love,Rosie de Cecelia Ahern. Doamne, am iubit cartea asta și regret că am terminat-o. 😦
Mulțumesc din nou, Just another fantasy world! 🙂
Dau tag-ul ăsta tuturor,dar în special lui RăzvanCărți nemuritoare, The Sagittarius BooksPuștoaica citește.
7 gânduri despre „Tag: Summer in a bag of books

Comentează!

