Am primit leapșa asta de la Răzvan. Merci mult pentru ea! 🙂

1. Ce iubeşti cel mai mult atunci când cumperi cărţi noi?

Pe lângă eternul miros al cărților, îmi place foarte mult să le ating. Să simt textura fină a paginilor mă bucură foarte tare. Și să mă holbez la ele. Serios. Am stat două ore să mă uit la coperta de la „Spulberă-mă”, care e superbă! 🙂

2. Cât de des îţi cumperi cărţi noi?

Uhm, până de curând îmi cumpăram săptămânal câte o carte, dar după ce am rămas flămândă pentru că mi-am luat ceva mai multe cărți, am zis să mă opresc.

3. Librării sau magazine online?

Librării. Îmi place să stau ore întregi plimbându-mă printre rafturile pline de comori și să mă uit la fiecare carte în parte. Aaaaah.

4. Ai o librărie preferată?

Nu chiar. Dar totuși, merg mereu în Casa Cărții, Junimea și Cărturești (asta pentru că-s din Iași).

5. Faci precomenzi?

Nu. Nu cumpăr cărți online. 🙂

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărţi?

Nu chiar, dar totuși încerc să mă limitez la o carte pe săptămână.

7. Ai interdicţii la cumpărat cărţi?

Da. Părinții nu mă mai lasă după ce mi-am cheltuit toți banii. 😦

8. Cât de lung este wishlist-ul tău?

Foarte lung. Mereu e în creștere. 😦

9. 3 cărţi din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta.

„Hobbitul”, „Căutând-o pe Alaska” și „De 19 ori Katherine”

10. Cine doreşti să mai facă acest tag?

Toată lumea care vrea. 🙂

Încă o dată, mulțumesc Răzvan pentru tag. M-am simțit bine răspunzând la întrebări! 🙂

 

2 gânduri despre „Happy bookaholic

Comentează!

