Am supraviețuit clasei a IX-a! Am supraviețuit clasei a IX-a! Aș putea spune asta de 1000 de ori și tot nu m-aș sătura. De ce? Pentru că propoziția asta are o anumită însemnătate acum, când chiar am terminat clasa a IX-a.

A fost un an dificil. Cel mai dificil, aș putea spune. Să întâlnești noi oameni, noi locuri e greu, pentru că simți că trebuie să te desparți de o anumită parte din lucrurile vechi. Așa m-am simțit eu, în toată clasa a IX-a. Am renunțat la prieteni cu care am fost în aceeași clasă timp de 8 ani, la profesori pe care îi cunoșteam de când eram mică, la clădiri familiare și la instituții în sine. Însă nu-mi pare rău. Nu-mi pare rău, pentru că am reușit să mă integrez într-un nou colectiv, să cunosc la perfecție clădiri noi și am reușit să simt un pic din „spiritul normalist” al școlii noastre (poveste veche…). Am reușit să reprezint școala mea la o olimpiadă națională de profil și m-am simțit mândră. Nu vreau să spun mai multe. Sunt sigură că toți simțim această conexiune specială cu școala (în mod normal!).

O să las câteva poze de la premiere, pentru că în restul anului nu prea am făcut poze. 🙂

Fotor0621174637

Comentează!

