Salut! Nu am mai postat de mult, nu-i așa? Cam așa e, și nu vreau să mă justific cu scuze de-ale gen „am avut examene,teze, blablabla”, deși așa a fost. Oricum, mai e puțin și se termină anul școlar și o să am MULT mai mult timp să postez, având în vedere că nu o să mai stau în cămin (yeeeey!).

Nu asta contează, în momentul ăsta, așa că să postez melodia. Cântecul ăsta l-am descoperit acum câteva zile, și de atunci îl ascult în continuu. Probabil că o să mă plictisesc de el în curând, însă deocamdată e favoritul meu. Așadar, ascultați-l și spuneți-mi dacă vă place! 🙂

Comentează!

