Salut! Ce faceți? În ultima perioadă am avut chef de filme. Și ce mai chef. M-am uitat numai la comedii romantice pentru adolescenți. Da. Comedii romantice pentru adolescenți. Nu știu de ce, dar numai la asemenea chestii m-am uitat, așa că lista mea de filme pentru vacanța asta a fost alcătuită din filme precum Step Up, She’s the man, A cinderella story,John Tucker must die, 10 things about you, What a girl wants și multe,multe,MULTE altele. Oricum, She’s the man a devenit filmul meu preferat pentru că îl are pe Channing Tatum e amuzant. 🙂 Deși e amuzant, sunt și scurte momente serioase cu învățături drăguțe.  Așa că, hai să începem.

lve

Comentează!

