Titlu: Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere

Titlu original: The Statistical Probability of Love at First Sight

Autor: Jennifer E. Smith

Editură: EPICA

Nr. pagini: 256

An apariție (RO): 2013

rec

Care ar fi fost probabilitatea statistică ca eu să mă îndrăgostesc de această carte? Dar care este probabilitatea statistică ca voi să îndrăgostiți de ea? Răspunsul este, cel puțin în cazul primei supoziții, 99%.De ce? Spun acum.

Hai, mai întâi, să amestecăm o fată drăguță, de 17 ani, un tată care se recăsătorește mâine în cealaltă parte a lumii, un avion la care întârzie cu doar 4 minute și un londonez simpatic. Pare nice,nu? Așa și este. Hadley Sullivan nu cunoaște efectele unei întârzieri inofensive,de doar 4 minute,care,totuși, îi modifică întreaga viață, atunci când pierde avionul care trebuia să o ducă în Londra, la nunta tatălui ei. Însă aceste 4 minute o ajută să întâlnească băiatul perfect-Oliver, un londonez amuzant,despre care nu știe absolut nimic, de care se îndrăgostește iremediabil.

De ce mi-a plăcut această carte? Simplu. În primul rând, a amestecat matematica cu literatura, și, deși au mai făcut-o și alții (Dan Barbilian/Ion Barbu), aceasta are un subiect interesant redat printre paginile ei. În al doilea rând, deși este un subiect epuizat la maxim, devenit clișeic, este prezentat destul de drăguț. Nu prea se găsesc chestii de alea foarte romantice pe care le urăsc, aproape. În al treilea rând, OLIVER! Mereu mi-am dorit să merg în Londra, anul ăsta mă bătea gândul să mă mut pe-acolo, dar acum, chiar trebuie să merg. Am găsit un alt băiat perfect. :))Oliver este un tip inteligent, amuzant, rebel și extrem de relaxat, care,în ciuda aparențelor, nu are un trecut prea fericit.

Ce nu mi-a plăcut la această carte? Simplu, și aici. Faptul că, deși dialogurile decurgeau frumos,erau cam plicticoase. Cel puțin în opinia mea, erau.

În final, pot spune că mi-a plăcut mult această carte, însă nu cred că o voi reciti prea curând, deoarece nu mai vreau cărți prea romantice o perioadă de timp.

Cam asta a fost… Un weekend plăcut. O primăvară frumoasă. Un an frumos. O viață frumoasă! 🙂lve

Comentează!

