De ce? Să vă spun motivul? N-am avut chef. Nici timp. Nici nimic. Mă rog, am trecut peste acel reading slump despre care că spuneam, dar aparent cheful de întocmit recenzii nu a revenit odată cu pofta de citit. Nici nu vreți să știți câte recenzii am de scris…

Așa, acum, că am „clarificat”, cât de cât, situația, vreau să vă urez nu doar o primăvară frumoasă, ci un an frumos, o viață frumoasă. Toți meritați ce e mai bun, indiferent de ceea ce viața ne rezervă! 🙂 Acum că am zis și asta, mă pot apuca liniștită de scrisul recenziilor. 😀 O seară bună!

2 gânduri despre „Absență. De ce?

Comentează!

