Am luat-o de la Jessie. Sper că nu te superi,Jessie.

 

1. Prezintă-te ! ( Nume, Vârstă, Blog) 

Salut! Mă numesc Maria-Laura, am 14 ani și sunt din Iași. Unicul meu blog este acesta, Umbrele Cărților, în care încerc să pun ce-i mai bun din mine. 🙂

 2.Ce zodie ești ??? ( Hai, spune-ne data ta de naștere! ) Ce trăsătură a zodiei tale te caracterizează cel mai bine?

Sunt în zodia Leu, pentru că sunt născută pe 5 august îmi urăsc ziua de naștere,btw.   Nu cred în chestiile astea cu zodii și chestii, dar chiar sunt sigură pe mine când iau o decizie, și chiar sunt bossy. 

 3.Ce îți place să faci în timpul liber?

Să citesc,să ascult muzică, să mănânc, să dorm,să ascult muzică,să cânt, să desenez, să citesc, să țip, să mă cert. 🙂

4. Culoarea ta preferată.

Albastru deschis.

 5. Melodia preferata, sau trupa sau ce asculți acum.

Melodia preferată este Sweater Weather de la The Neighbourhood. Asta ascult acum. Iar trupa preferată e Maroon 5. #Adam

 6.Ce asculți când ești trist? 

Muzică de aia plângăcioasă. Știți voi…

 7. Tre’€™ să ai o replică pe care o folosești des, care e aia?

„Hai,mă lași?!” o folosesc mult. Prea mult,if you know what I mean.

8. Hai să fim “€œsimandicosi” :))) Poezia ta preferata e?

De-abia plecaseși de Tudor Arghezi. Am spus-o la probele pentru intrare în liceul meu și îmi place tare mult.

 9. Materia preferată?

Engleza. 🙂 Îmi plăcea tare mult matematica, dar LICEUL a transfosrmat-o în ceva urât. De ceee? De ce?

 10. Ce hobby-uri ai?

Cititul și vizionarea serialelor.

 11. Citatul care te caracterizează 

„Be yourself.Everyone else is taken.”-Oscar Wilde,deși citatul meu preferat este „Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the lights” din Harry Potter and The Prisoner of Azkaban.

 12. Ce sport extrem ți-ar place să practici? 

Bouncing jumping aș vrea să fac. 🙂

 13. Dacă te-ai putea teleporta în trecut, unde ai vrea să mergi?

Prin 1920, în New York. Jazz, rochii faine and stuff.

 14. Ce te inspiră?

Orice.De la o melodie până la o persoană.

 15. Cinci cuvinte din descrierea ta 

Sociabilă,conducătoare,perfecționistă.încăpățânată,sarcastică caută chef de citit.Urgent.

Oricine poate lua leapșa! 

2 gânduri despre „Leapșă. A treia,cred. ^^

Comentează!

