Cred că știm cu toții despre ce este vorba atât în filmul, cât și în cartea scrisă de Nicholas Sparks, „Dear John”. Dacă nu, atunci TREBUIE să vedeți filmul măcar, dacă nu veți citi cartea. Oricum, cert este că și acest film are multe citate superbe din care tragem foloase, iar acum vreau să le pun pe cele mai drăguțe. 🙂

lve

2 gânduri despre „Life quotes (#25)

  1. Doamne, cât mi-a plăcut filmul ăsta. Aş vrea să citesc şi cartea, dar chiar nu am văzut-o pe nicăieri. CItatul cu „Wherever you are in the world, the moon is never bigger than your thumb” e absolut superb!! 😡 Deşi mie nu-mi place prea mult de actriţa care a intrerpretat-o pe Savanna, filmul a fost genial. 😡

    Apreciază

    1. Da, nici mie nu-mi place actrița asta, dar filmul e superb,într-adevăr. Eu am găsit cartea la o librărie cu vreo 30 de lei,dar îmi cumpărasem alte cărți atunci, așa că nu am mai luat-o. Dar tot o să o citesc într-o zi. :))

      Apreciază

Comentează!

