Saluuut! Fraaaate, de când n-am mai postat nimic la rubrica asta! De ani. :)) Serios, de anul trecut, cred. 🙂 În fine. Ieri m-am uitat la filmul The First Time cu Dylan O’Brien,Britt Robertson și… alții, și am fost foarte încântată. Este un film tare amuzant. Atât Dylan, cât și Britt sunt doi actori foarte buni, iar chimia dintre ei e foarte… vizibilă. Oricum, acest film nu e doar amuzant, ci are și înțelesuri. Uitați-vă la film și o să înțelegeți ce vreau să spun.

Normal că am cules și citate, că doar nu m-am uitat degeaba. 🙂

lve

Comentează!

