Nu pot să cred că fac asta. Nu pot să cred că fac asta. Nu pot să cred că fac asta. Okay, cred că am spus-o de destule ori. 🙂 Ooookaaay. O să fac un post cu toate cărțile cumpărate în ultima lună. Pe majoritatea le-am citit în variantă electronică, dar le-am vrut, totuși, și în biblioteca mea.

Câteva chestii înainte: nu vă uitați la fața mea. Adică, știu că e ciudată, dar încercați să o ignorați. Măcar încercați. De asemenea, ignorați ușa din spate. Aparent, toate pozele au o ușă în spate *de ceeee?!* Cam atât. 🙂

webcam-toy-photo12Academia Vampirilor (AV #1) de Richelle Mead

webcam-toy-photo13Inițierea (AV #2) de  Richelle Mead

webcam-toy-photo14Royal Street (RS #1) de Suzanne Johnson

webcam-toy-photo15Divergent (Divergent #1) de Veronica Roth

webcam-toy-photo16Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbocky

webcam-toy-photo17Trilogia Jocurile Foamei de Suzanne Collins

Și acum… o poză de grup. 🙂

webcam-toy-photo18

Sper că nu  v-am speriat… prea tare. O seară bună tuturor! 🙂

11 gânduri despre „In my mailbox (#1)

Comentează!

