Am revenit! Pentru o perioadă.

Ce mai faceți? Știți ce dor mi-a fost de voi?! Îmi pare atât de rău că nu am postat ceva vreme, dar credeți-mă, nu am avut timp. Știți ce nemilos este liceul? În special unul cu profil pedagogic, ca al meu…

În fine… ceea ce contează este faptul că m-am întors, pentru cel puțin aceste două zile,zile în care voi încerca să fac cât mai multe post-uri, pentru a le programa.

Oricum, dacă tot am scris în titlu că o să pun muzică, muzică să fie! Știați de James Vincent McMorrow? Știați cât de talentat e? Știați ce melodii superbe are? Azi o să vă arăt una din superbele sale melodii, melodii ce îmi induc o sensibilitate care dispare taaare greu. Să aveți un weekend plăcut, și… mdap, o săptămână frumoasă!

 

 

Comentează!

