4. Un animal pe care ți-ar plƒăcea să-l ai

 

https://i2.wp.com/totb.ro/wp-content/uploads/2012/10/stire-20-oct-elefant.jpg

Animale? Eu? Animale ale mele? Neeeh. Dar, totuşi, dacă ar fi să am un animal pe care să-l îndrăgesc taaare, cred că aş avea un elefant. Îhî. Iubesc elefanţii încă de când am citit cartea „Apă pentru elefanţi” de Sara Gruen. Pur şi simplu, nu-mi pot imagina un animal mai simpatic (şi deştept!) decât un elefant. 😀

P.S. Oooookay. Se pare că eu + postări programate = dezastru. Era programată pentru ieri, dar,aparent, am uitat să dau „OK”. Silly me. Stupid wordpress. :l

Un gând despre „Animale? Neeeh.

Comentează!

