blogging challange

3. Momente jenante

Din multitudinea de momente jenante pe care le-am trăit în toată viaţa mea (iar eu dacă spun „multitudine” înseamnă că au fost chiar multe!), vreau să aleg unul recent, întâmplat săptămâna trecută.

Deci, abia pe 16 decembrie am avut Balul Bobocilor. Eu sunt boboacă, iar mergând pe premisa „Fără mine nu începe balul!”, am considerat prezenţa mea la bal obligatorie.Oricum, în timp ce dansam, fericită nevoie mare, piciorul drept, încălţat cu un frumos toc de 10 cm, a intrat în piciorul stâng, de asemenea purtând 10 cm de toc, cauzând astfel o minunată ciocnire cu solul. Din fericire, cei care m-au văzut au crezut că îmi legam papucii, dar sunt destul de sigură că o profesoară de limba şi literatura română m-a văzut şi s-a uitat taaare urât la mine, privirea ei sugerând „Vă trebuie tocuri?!”.

Mdap. Cam asta a fost. Deşi nu pare foarte jenantă, atunci, pe moment, m-am simţit atât de prost… :l

https://umbrelecartilor.files.wordpress.com/2013/07/lve.jpg?w=266&h=88

 

2 gânduri despre „Embarrassing story.

Comentează!

