blogging challange

Pot rămâne eu în urmă cu aşa ceva? Normal că pot, dar de dragul întrebării retorice… :D. Oricum, am văzut chestia asta pe mai toate blogurile, aşa că mi-am zis „De ce nu?!”. Provocările sunt:

1. Cinci celebrități  pe care ai un crush
2 .O scrisoare căƒtre cineva, oricine
3. Momente jenante
4. Un animal pe care ți-ar plƒăcea să-l ai
5. Ce ai făƒcut azi + poze
6. Ultima carte cititƒă
7. Despre versiunea ta de acum un an sau doi
8. Turn offs/ ons
9. Lucruri de care îți e teamă
10. Lucruri care te fac fericitƒă/ în  acest moment

Zilnic va trebui să fac un post pentru fiecare din aceste provocări,prin care să-mi prezint povestea cerută.

Oh,vai. Deja m-am emoţionat :)))

https://umbrelecartilor.files.wordpress.com/2013/07/lve.jpg?w=266&h=88

 

2 gânduri despre „10 days blogging challenge

Comentează!

