16134674Titlu:High Witch

Autor: Mona Hanna

Nr. pagini: 87

An apariţie (RO): Nu încă

 

 

 

 

rec

High Witch este una dintre cele mai romantice cărţi pe care le-am citit în viaţa mea! N-oi fi eu o romantică incurabilă, dar asemenea iubire mă sensibilează permanent. Până aici nu v-aţi dat seama despre ce este vorba în carte,nu-i aşa? Oricum, şi din titlu v-aţi dat seama că în principal este vorba despre o vrăjitoare. Dar nu orice fel de vrăjitoare, ci una din cele trei „High Witches” (okay, habar n-am cum să o traduc în româneşte :l). Aceasta are puteri extrem de mari, care îi pun viaţa în pericol atunci când Julius, un tip rău ce trăieşte de câteva sute de ani prin intermediul acestui tip de vrăjitoare, află de ea şi doreşte să o treacă prin „Test”, test ce constă în omorârea celei mai dragi persoane. Cea mai iubită persoană de către Ariel este Brayden, urmaşul lui Julius, care o iubeşte la rândul lui. Când Julius îi ademeneşte într-o capcană, ce va face ea? Va renunţa la cel iubit sau va deveni sclava lui Julius?

Eh, ce ziceţi? Vă place descrierea? Mie mi-a plăcut muuuult, şi astfel am contactat-o pe autoare (care e taaaaaaare drăguţă!) şi astfel mi-a dăruit un paperback al cărţii ei. Şi acum, câteva păreri proprii, că asta-i treaba mea, nu?

După cum am spus mai sus, e o carte taaaaare romantică. E aşa drăguţ când vezi câtă iubire e între Ariel şi Brayden. Dar cartea e cam previzibilă. Nu că m-aş plânge de finalul ei, dar simt că se putea un pic mai mult. Şi faptul că există alte două „High Witches” sper să fie mai bine dezvoltat în următoarele cărţi din serie.

Per total, pot spune că o carte simpatică care te face să zâmbeşti şi, pe deasupra, e şi foarte uşor de citit. Dacă ştii engleză. :l :)) O recomand tuturor, dar în special celor prinşi în vrăjitorie şi, mai ales, dragoste. 😀

*Da, m-am întors! Am de gând să fac zilele astea câteva posturi cât pentru următoarele 2 săptămâni, deci încercaţi să fiţi pe fază!*

https://umbrelecartilor.files.wordpress.com/2013/07/lve.jpg

 

 

 

 

Comentează!

