Nouă categorieeeee! Să vă explic formatul. Deci, eu voi posta 2 chestii (de exemplu: actori, filme, melodii etc.), spun câteva lucruri despre ele, şi voi vă daţi cu părerea şi faceţi „clasamentul(cât de clasament poate să fie ceva cu 2 lucruri?!). Şi, ca să încep frumos, o să vă pun alegeţi dintre (fetelor, asta-i pentru voi. :D) *aplauze, vă rog!* Ian Somerhalder şi Paul Wesley, veşnicul motiv de ceartă dintre mine şi prietenele mele :)).

1Ian Joseph Somerhalder s-a născut pe 8 decembrie 1978 în Covington, Lousiana, părinţii lui fiind Edna şi Robert Somerhalder. Catolic fiind, a urmat St. Paul, o şcoală catolică privată din Convington. A îmbrăţişat cariera de model de la vârsta de 10 ani până la cea de 13 ani, iar mai apoi, de la 17 ani, a decis să se facă actor. Este cunoscut datorită rolului din Lost, dar mai ales celui din The Vampire Diaries. 

Sincer, mi-a plăcut de Ian Somerhalder încă de când l-am văzut în primele episoade din TVD, spunând „Hello, brother!„. Credeţi-mă, nu vreţi să fi văzut reacţia mea atunci. :l  Încă sunt o susţinătoare înfocată a lui Damon, şi sper ca Stefan şi Elena să nu se împace niciodată. :))

Acum, Paul Wesley.

2. Paul Wasilewski  s-a născut în New Brunswick, New Jersey din părinții polonezi Agnieszka și Tomasz și a crescut în Marlboro Township, New Jersey. Wesley a urmat cursurile facultății Christian Brother Academy în Lincraft, New Jersey și Marlboro School. În timpul liceului a făcut parte din distribuția serialului Guiding Lights, interepretându-l pe Max Nickerson. S-a transferat de la liceul Marlboro High School la Lacewood Prep School în Howell, New Jersey, pentru că această școală i-a oferit posibilitatea de a-și desfășura în orarul în funcție de îndatoririle sale ca și actor. A absolvit în 2000 și apoi a început cursurile la Rutgers University în New Jersey, dar numai după un semestru, cu acordul părinților săi a renunțat în detrimentul unei cariere în cinematografice.

De asemenea, pot spune sincer că-l iubesc şi pe el, dar totuşi, parcă nu… nu. Înţelegeţi? Deci, îmi place cum joacă şi cum arată, dar parcă nu simt ceea ce simt pentru Ian. :)) I am freak, isn’t it? 

Acum e rândul vostru să vă spuneţi părerea despre fiecare şi să alegeţi unul dintre cei doi. Eu în mod clar, deşi cu maaare greutate, îl voi alege pe Ian. Este.. nu ştiu… perfeeeect. :)) O zi bună!

Sursa informaţiilor: (normal căwww.wikipedia.com

Comentează!

