Saaaaluuuut! Ce faceţi? Eu fac destul de bine. Care dintre voi e fan Harry Potter? Eu suuuunt. Mare fan, mare fan! :)) Deci, mă uitam pe youtube.com după nişte videoclipuri Harry Potter, şi am găsit unul de genul „Harry + Hermione/ She’s like my sister” (dacă-l găsesc, îl pun) şi m-am ÎNDRĂGOSTIT instantaneu de melodia de pe fundal. Este cântată de una din trupele mele preferate, Bon Iver (ştiaţi că e trupă? pe bune acum, ştiaţi că e trupă? eu nu.) şi mă atinge la inimioarăăăă. Ah, cât iubesc melodia asta. Nu are ea un mesaj ca pentru mine, dar tot îmi place mult. Hai că vă las să o ascultaţi, după ce am pălăvrăgit atât degeaba. :))

+ videoclipul Harry Potter

Comentează!

