Saluuuut, popor! Ce faceţi? Stăteam şi mă uitam la televizor şi mi s-a făcut dor de voi, aşa că am zis să mai postez oleacă aici. Pentru tocmai m-am uitat la The Originals, o să ataşez nişte citate din acest spin-off, pe care îl ADOR! Nu ştiu de ce, dar am avut impresia că mă va dezamăgi complet , deoarece nu are nici urmă de Damon sau Caroline în el, dar m-am înşelat total, din fericire. A ajuns să fie chiar mai bun decât The Vampire Diaries, după părerea mea. Care dintre voi se mai uită la The Originals? Lăsaţi-mi un comentariu, ca să ştiu care mai e din naţia mea :D.  O zi bunăă!

Comentează!

