O lună? Pe bune? O lună de când n-am mai postat ceva? Acum serios vorbind, chiar o lună a trecut de când n-am mai postat nimic pe acest blog (nu c-aş avea altul, dar na…) . M-am simţit taaaaare prost că v-am lăsat aşa… aşa… aţi înţeles ideea, nu? Dar şcoala mi-a ocupat majoritatea timpului (clasa a 9-a e grea, nu?), şi n-am mai avut timp să postez. Dar dacă nu am postat, asta nu înseamnă că nu am citit, nu-i aşa? Aşa-i, vă spun eu. Am citit într-o lună aproximativ 8 cărţi. E mult, având în vedere că sunt la şcoală. Şi, ca să fie totul complet, să scriu şi ce cărţi am citit:

-Harry Potter şi Piatra Filozofală de J.K. Rowling

-Harry Potter şi Camera Secretelor de J.K. Rowling

-Harry Potter şi Prizonierul din Azkaban de J.K. Rowling

-Harry Potter şi Pocalul de Foc de J.K. Rowling

-Harry Potter şi Ordinul Phoenix de J.K. Rowling

-Harry Potter şi Prinţul Semipur de J.K. Rowling

-Harry Potter şi Talismanele Morţii de J.K. Rowling

-Marele Gatsby de  Scott Fitzgerard

Ooookay, nu râdeţi că am citit toată seria „Harry Potter”, dar, dacă mă credeţi, este pentru şcoală. 😀  O să urmeze recenzia pentru fiecare volum în parte. Pentru luna asta , mi-am plănuit să citesc :

-Pânză de paianjen de Cella Serghi -am început-o deja, şi o ador!-

High Witch de Monna Hanna – şi pe asta am început-o, şi pe asta o ador!-

-Oraşul de Cenuşă (Instrumente Mortale #2)  de Cassandra Clare -pe asta n-am început-o. Încă.-

Cam atât. Acum o să mă strădui să fac recenzii la Harry Potter (Doamne, ştiţi ce greu e?!) O seară faină!

Comentează!

