Bună! Azi m-am gândit să pun câteva citate din filmul „Legally Blonde„, pe care eu, personal, îl iubesc! Reese Witherspoon face o treabă minunată în rolul unei blonde prostuţe care ajunge la Drept. Şi ştiţi cine mai joacă în film, în afară de Luke Wilson şi Selma Blair? Matthew Davis, cel care îl joacă pe Alaric în The Vampire Diaries! De curând am aflat, şi m-am certat singură că nu l-am recunoscut. Apropo, am ajuns la zi cu episoadele şi din TVD şi din The Originals. 😀 Ce bucuroasă sunt! :)) Ok, m-am cam abătut de la subiect. Chestia este că Legally Blonde este un film foarte amuzant şi trebuie vizionat măcar o dată. 😀

lve

Comentează!

