Ca să ştiţi, acesta este o postare programată. :L 

Mi-am amintit zilele trecute de filmul Mean Girls, cu Lindsay Lohan, Rachel McAdams, Amanda Seyfried, Tina Fey. Este un film super-drăguţ şi super-amuzant, de fapt, care te bine dispune. Cum am zis, mi-am amintit zilele trecute de Mean girls şi,prin urmare, l-am izionat din nou, iar acum vreau să pun câteva citate, deoarece, chiar dacă pare un simplu film pentru adolescenţi,el,totuşi, este o lecţie de viaţă. Ca şi Easy A, de exemplu. 😀

 

Plus, un video cu cele mai drăguţe momente din film:

2 gânduri despre „Life quotes (#20)

Comentează!

