Bună! Azi am zis să încep să postez cu rubrica Life quotes pentru că… pentru că…. ok,nu ştiu de ce postez aici, dar,oricum,iată-mă! Am zis să aleg câteva citate din filmul The confessions of a shopaholic, cu Isla Fisher, Hugh Dancy şi Joan Cusack, bazat pe cartea cu acelaşi nume a autoarei Sophie Kinsella. Oricum, mi s-a părut un film foarte amuzant şi m-am distrat uitându-mă la el :D. Pot spune chiar că aceste citate se potriesc perfect vieţii cotidiene, deoarece, de exemplu, dacă un bărbat nu se potriveşte cu tine, nu-l poţi schimba peste 7 zile cu un pulover de caşmir,nu?  Să aveţi o săptămână frumoasă şi mult succes la şcoală! 😀

lve

Comentează!

