Bun. Deci, cred că aţi observat (sau dacă nu aţi observat,vă fac eu atenţi) că zilele astea nu am mai postat aproape nimic. Explicaţia: s-a dus cu inspiraţia şi entuziasmul meu faţă de blog. Adică, îl iubesc şi e o parte din mine, dar nu mai pot fi atât de „legată” de el deoarece începe şcoala, iar unde plec eu este ZERO internet. :l Iar săptămâna asta nu cred că aţi fi vrut recenzii la Mara, Baltagul şi alte asemenea chestii,nu? Şi acum, ca să vă explic şi „gone again”-ul din titlu, o să vă spun din nou că începe şcoala şi da… Dar chestia e că am găsit postările programate şi aici *feeling proud* şi o să încerc să văd dacă funcţionează :)) Oricum, să aveţi o săptămână frumoasă şi un an şcolar minunat! 😀

lve

Comentează!

