Astăzi sunt destul de sigură că nu o să postez deoarece o să am o…. The Vampire Diaries Day. O să stau şi o să mă uit la serial toată ziua :)). Dar am vrut să pun o melodie care îmi place enorm,şi anume Falling in love at a coffee shop, cântată de Landon Pigg. Iniţial,am auzit melodia asta într-un fan-made Blue Valentine (o să-l las mai jos dacă vreţi să vă uitaţi :D) şi aproape am plâns datorită ei. După am căutat peste tot să o găsesc şi… am găsit-o. Vă las să o ascultaţi şi vă rog să-mi spuneţi părerea 😀 O zi bună şi un weekend plăcut!

 

I think that possibly, maybe I’m falling for you…

Şi aici e clipul cu imagini din Blue Valentine 😀

Comentează!

