Titlu: Iniţierea

Titlu original:   Frostbite

Autor: Richelle Mead 

Nr. pagini384

An apariţie (RO) : 2010

Editura:  LEDA

Descriere carte : CAND IUBIREA ŞI GELOZIA SE CIOCNESC PE PARTIE, VACANŢA DE IARNA DEVINE SANGEROASA…

 Lissa Dragomir este o printesa moroi, cu un rarisim dar de a stapani magia spiritului. Ea trebuie aparata in orice moment de strigoi (mortii vii), cei mai fiorosi vampiri. Puternicul amestec de sange omenesc si vampiresc din venele Rosei Hathaway, cea mai buna prietena a Lissei, o face sa fie dhampir. Rose si-a dedicat viata unei misiuni mai mult decat primejdioase: s-o apere pe Lissa de strigoi, care si-au jurat s-o faca asemeni lor.

Un atac inopinat al strigoilor pune pe jar toata Academia Sf. Vladimir, care isi trimite in graba elevii intr-o vacanta obligatorie la schi. Dar peisajul mirific de iarna si statiunea eleganta din Idaho nu ofera decat un iluzoriu sentiment de siguranta. Cum trei dintre elevi fug din cantonament pentru a-i ataca la randul lor pe oribilii strigoi, Rose si Christian isi unesc eforturile pentru a le sari in ajutor. Numai ca eroismul are pretul lui…

par

 

*SPOILER ALERT!*

Nici nu ştiu cu ce să încep!Este o carte atât de bună! Mi-a plăcut aproape în totalitate.Nu-mi vine să cred că am citit-o în 4 ore-un record pentru mine. :)) . Dar,ca să nu vă înnebunesc cu aceste cuvinte de laudă, să vă explic de ce mi-a plăcut.

În primul rând, acţiunea cărţii,care decurge într-un mod alert şi bine pus la punct, mi-a plăcut enorm. Nu prea au mai fost pagini plicticoase,ca în primul volum, ci totul a fost bine gândit şi ansamblat perfect (nu ştiu dacă are sens :l).

În cel de-al doilea rând, ADRIAN IVASHKOV. Ştiam că avea să apară în acest volum ca şi un bad boy, dar nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult. Când am citit pe-acolo Adrian, am reacţionat cam ca acest tip din gif, pentru că abia îl aşteptam. Deşi e un bad boy, care fumează şi bea (dar acestea sunt medicamentele lui), mi s-a părut foarte simpatic,carismatic şi inteligent. 😀 În mod cert sunt team Adrian,deşi nici Dimitri nu-i de lepădat.

În al treilea rând, relaţia dintre Rose şi Lissa mi s-a părut mult mai bună decât în primul volum, iar Rose se comportă,într-un final, ca un adult (deşi nu chiar tot timpul). Lissa tot nu mi-a plăcut în mod deosebit,dar s-a observat şi la ea o maturizare,prin ceea ce gândeşte,spune,simte.

 

Şi Mason mi-a plăcut enorm,şi aproape am plâns când am văzut sfârşitul,deoarece era un roşcat atât de simpatic şi dulce.

Despre Tasha, mătuşa lui Christian, ce să mai zic? Deşi am fost cam supărată când mi-am dat seama că-l iubeşte şi vrea să-l ia pe Dimitri de la Academie, după m-am redresat şi am văzut că e o persoană bună,şi,cel mai important,o supravieţuitoare. Iar despre mama lui Rose,Janine,nu prea am o părere. Ce fel de mamă îşi loveşte fiica în faţă,deşi ştie că nu avea voie? În niciun caz tipul meu de mamă. :)) .

Dar, ca să îmi întregesc opinia, trebuie să spun şi ce nu chiar mi-a plăcut : că autoarea nu a dat mai multe detalii,în general. Adică,chiar voiam să aflu „din gura ei” de ce acei strigoi voiau să omoare familiile regale,dar a trebuit să îmi bat capul pentru a ajunge la o concluzie cât de cât bună.

Per total, cartea e minunată,iar mie mi s-a părut de mii de ori mai bună decât primul volum,pe care l-am plăcut, dar în mod cert nu chiar ca pe acesta. 😀 O zi bună! 🙂

P.S. : Nu m-am putut abţine! :))

lve

 

 

 

 

9 gânduri despre „Recenzie Iniţierea (Academia Vampirilor #2) de Richelle Mead

    1. Nu ştiu,n-am citit încă toate volumele,dar în acest volum, Adrian mi s-a părut mai interesant prin misterul care-l înconjoară şi da… Dimitri îmi place foarte mult, dar Adrian este favoritul meu :))

      Apreciază

      1. Nu stiu cat sens are ceea ce spun, dar si favoritul meu este tot Adrian. :)) Doar ca dintre el si Dimitri, il prefer pe Dimitri ca sa fie cel care ramane cu Rose.

        Apreciază

Comentează!

