Titlu: Impecabil

Titlu original: Flawless

Autor: Sara Shepard

Nr. pagini : 352

An apariţie (RO)2011

Editura: LEDA

Descriere carte: 

CELE PATRU MICUŢE MINCINOASE SUNT DEPARTE DE A FI FETE BUNE

Spencer i-a furat iubitul surorii sale. Aria are inima zdrobită din cauza profesorului ei de engleză. Lui Emily îi place noua ei prietenă, Maya… suspect de mult! Hanna ajunge să se îmbolnăvească din pricina obsesiei de a arăta impecabil. Şi cel mai oribil secret al lor de până acum este atât de scandalos, încât aflarea adevărului le-ar distruge pentru totdeauna.

Şi de ce nu le-aş da în vileag? Din moment ce merită cu-adevarat să piardă totul…

par

*SPOILER ALERT!*

Pentru că astăzi am avut un chef nebun de citit, am ajuns să citesc cel de-al doilea volum din seria Micuţele mincinoase de Sara Shepard, şi anume Impecabil. Nu pot spune că nu mi-a plăcut, dar nici că l-am iubit. A fost pur şi simplu o continuare a romanului precedent, iar acţiunea se petrece la o săptămână de la înmormântarea „mincinoasei supreme”, Alison DiLaurentis, care a fost găsită îngropată în curtea din spate a fostei ei case.

Sunt multe lucruri care mi-au plăcut la acest volum, dar şi multe care nu mi-au plăcut. Ca să urmez rutina, să încep cu cele care mi-au plăcut. 😀

În primul rând, pot spune că titlul este perfect pentru această carte. Toate cele 4 mincinoase doresc să arate Impecabil, pe când în interior duc lupte puternice între sentimente.

În cel de-al doilea rând vreau să spun că mi s-a părut că, în acest volum,autoarea ne-a lăsat să vedem ce a stat la baza deciziilor celor 4 mincinoase de a face lucrurile pe care le-au făcut. Ne-a lăsat să descoperim mai bine sentimentele simţite de Spencer,Aria,Emily şi Hanna,sentimente care sunt din ce în ce mai complexe şi confuze.

Pentru cel de-al treilea punct,am ales să spun că Aria a devenit personajul meu preferat,iar Spencer a trecut pe locul al doilea.Aria a dat dovadă de multă iubire faţă de părinţii ei,deoarece ea doreşte să-i împace cu orice preţ. De asemenea, dă dovadă şi de mult curaj,deoarece se prezintă la balul caritabil cu fostul prieten al Hannei. Eu una n-aş fi făcut asta, deşi l-aş plăcea mult de Sean. E un scump. Spencer e şi ea drăguţă,dar mi se pare aiurea să te întâlneşti cu fostul iubit al surorii tale,având în vedere că eşti într-o continuă competiţie cu ea, ca mai apoi el să-ţi spună că se întâleşte cu altă femeie, iar acea femeie să fie chiar sora ta.

Iar acum, să vină partea cu nemulţumirile… :l

Povestea Hannei mi se pare cam penibilă şi trasă de păr. Să devii bulimică după ce tatăl tău te-a insultat de faţă cu noua lui fiică perfectă  chiar mi se pare penibil. :L Dar acum, în acest volum, am înţeles-o mai bine şi am înţeles de ce a hotărât să slăbească cu orice preţ.

De asemenea, şi povestea lui Emily mi s-a părut cam ciudată în unele locuri. O iubea pe Alison,Maya sau Toby? :l N-am nimic cu oamenii gay,dar e cam aiurea să fii ATÂT de nehotărât.

Nici faptul că despre Ezra nu se mai spune aproape nimic nu e drăguţ. Dar autoarea compensează cu Sean, deşi sper că e doar pentru moment. :))

Nu în ultimul rând, vreau să spun că Wren e un IDIOT! Cum a putut-o lăsa pe Spencer pentru sor’sa, când îi spunea că o iubeşte?! Dar,dacă mă gândesc mai bine, asta i-au făcut Spencer şi Wren Melissei,atunci când el o înşela cu Spencer.

Iar,pentru final, am lăsat… finalul. Nu mi-a plăcut deloc. De ce a trebuit să moară Toby? Era un dulce,deşi cam psihopat.. :)) Şi chiar o plăcea pe Emily.A plăcut-o chiar şi atunci când i-a spus că e gay.

Per total,e o carte bună, iar autoarea chiar ştie cum să ne ţină în suspans cu privire la identitatea teroristei/teroristului -A. lve

2 gânduri despre „Recenzie Impecabil (Micuţele Mincinoase #2) de Sara Shepard

Comentează!

