Astăzi am un chef maaare să citesc,aşa că am zis să postez de dimineaţă (mă rog, cât de dimineaţă poate fi la 11.30 :l ). . Azi o să pun nişte citate din filmul The Hunger Games,nu pentru că mi-a plăcut în mod deosebit,ci pentru că nu prea m-am mai uitat la filme :)) Oricum, n-am de gând să comentez (prea mult) la aceste citate, aşa că hai să vi le-arăt. 😀

Mi se par foarte drăguţe şi super-încurajatoare,unele. Acum, mă duc să citesc Impecabil de Sara Shepard! :)) O zi bună! lve

2 gânduri despre „Life quotes (#16)

Comentează!

