Finally, it’s here! Ieri toată ziua am aşteptat trailerul ăsta, dar până am adormit eu, nu venise. Iar când m-am trezit, primul lucru pe care l-am făcut a fost să caut trailerul. Probabil l-aţi văzut peste tot, dar vreau să vă las şi părerea mea, alături de el. Din câte am văzut, respectă destul de bine cartea, dar am observat că faza în care Regina îşi bate joc de Lissa nu este în film, ci spune Lissa ceva. :)) Oricum, am văzut o bucată mică,mică din scena în care Rose este sub efectul colierului şi-l seduce pe Dimitri. De asemenea l-am văzut pe Christian, ceea ce mă bucură,deoarece îmi place enorm de el! În concluzie, ABIA AŞTEPT SĂ VĂD FILMUL! :)) O zi bună! :))

lve

Comentează!

