Titlu: Aproape căsătoriţi 

Titlu originalThe Nearly-Weds

Autor: Jane Costello

Pagini: 382

Editura: Lira (Litera)

An apariţie (RO): 2011

Descriere carte: Care este cel mai rau lucru care i se poate intampla in ziua nuntii unei mirese dragute si iubitoare? Parasita de logodnic in fata altarului, Zoe Moore se simte incapabila sa faca fata umilintei si privirilor compatimitoare ale prietenilor si familiei si se hotaraste sa se mute pentru o vreme in America. Odata ajunsa acolo, tanara devine bona copiilor unui vaduv nesuferit, dificil, dar extrem de atragator si de sexy. In timp ce le castiga pas cu pas inima copiilor, Zoe se simte din ce in ce mai frustrata de atitudinea tatalui lor, Ryan, pe care il considera un nemernic insensibil, dar de care se simte atrasa in mod inevitabil. Slava Domnului ca exista micul grup de bone englezoaice, devenite repede prietenele ei, care sa-i tempereze disperarea crescanda! Dar oare vor fi ele in stare sa o salveze pe Zoe atunci cand descopera ca trecutul nu este chiar atat de usor de uitat

par

*SPOILER ALERT!* 

O pauză de la toate fantasy-urile, distopiile pe care le citesc îmi doream de mult. Ieri am avut plăcerea de a lua o astfel de pauză,citind „Aproape căsătoriţi” de Jane Costello. Pur şi simplu, este o carte făcută pentru a te înveseli,timp de câteva ore când o citeşti. Situaţiile în care Zoe este pusă sunt de-a dreptul hilare, uneori, şi nu te poţi abţine să nu râzi cu gura până la urechi.

Fiindcă este părăsită la altar, în ziua nunţii chiar, m-a apropiat de Zoe. Chiar dacă nu am fost părăsită la altar, senzaţia că ai fost respinsă am avut-o şi eu- e groaznică. Nu v-o doresc. 😀 De asemenea, ştiu cum e să ai grijă de copii. Ştiu cum e ca, la sfârşitul zilei, să fii extenuat de aceşti „monştrii” în formă umană, dar pe care îi iubeşti şi nu-i poţi părăsi, pentru că ai avea sentimentul că eşti o infractoare.

Ryan, la început, mi s-a părut un idiot. Unul sexy şi atrăgător, ce-i drept, dar un idiot. După, mi-am schimbat opinia despre el, simţindu-l introvertit din cauza unei traume (soţia lui a murit în urma unui accident rutier) , până a spus că Zoe e altă aventură. De acolo mi s-a părut iar un idiot, deşi a explicat de ce a spus aşa ceva. :l

Despre copii ce pot spune? Copii ăştia sunt atât de scumpi şi seamănă cu copii vecinilor de care am eu grijă. Bine, aceştia sunt prezentaţi drept fiind politicoşi şi cuminţi, pe când copii „mei” sunt cam obraznici. :))

Cartea este una uşoară, amuzantă, care de bine-dispune, iar eu aş încadra-o în tipul „de vară”. Este prima carte chick-lit pe care am citit-o şi m-a făcut să vreau mai multe. Nu chiar acum, ci când o să mai am nevoie de o asemenea pauză. De asemenea, este genul de carte pe care mi-o imaginez drept film, cu o Isla Fisher mai grăsuţă în rolul lui Zoe, cu Ryan Gosling în rolul şefului ignorant Ryan şi cu Jason Segel în rolul lui Jason (da, m-am luat după numele lor, dar chiar mi se par potriviţi 😀 ). În final, vă pot spune că vă recomand această carte,deoarece merită citită când doriţi o pauză de acest gen 🙂 . O zi bună!

lve

Comentează!

