Probabil că toţi le-aţi văzut, dar le pun şi eu. În sfârşit actorii ăştia arată ca personajele din film. Când s-a anunţat castul prima oară nu mi s-au părut potriviţi, dar acum văd că se potrivesc destul de bine. Observ că domnului Danila Kozlovsky i-au pus perucă pentru Dimitri şi…. chiar seamănă cu ce mi-am imaginat eu. Actriţa aleasă pentru Rose mi s-a părut potrivită de la început, deoarece insufla încredere specifică lui Rose. Actriţa care o interpretează pe Lissa nu mi-a plăcut nici când am văzut-o prima oară, şi nici acum nu-mi place. Pur şi simplu mi se pare că nu i se potriveşte Lissa. Cam asta am avut de spus. O zi bună!

Rose şi Dimitri

Rose şi, probabil, Natalie

Rose, Lissa şi Natalie 

lve

3 gânduri despre „Vampire Academy: Blood Sisters – Primele poze din film

Comentează!

