Bună! Pentru că nu am mai postat de ceva timp la această rubrică, am zis să caut câteva citate din filmul meu preferat pentru vara asta, şi anume Crazy, stupid, love. Pur şi simplu e o comedie genială şi te binedispune cu răsturnările de situaţie, sau, în cazul meu, cu simpla prezenţă a lui Gosling :)) Am găsit două citate, dar cel de-al doilea nu e chiar citat, dar cred că e  simpatic şi merită să fie pus aici 😀 O seară plăcută şi…să vă lăsaţi părerea într-un comentariu, dacă doriţi 🙂

Comentează!

