Titlu : Micuţele Mincinoase

Titlu original: Pretty Little Liars

Autor : Sara Shepard

Nr. Pagini320 

An apariţie (RO)2011 

Descriere carte: 

Spencer râvneşte la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul său de engleză. Emily s-a îndrăgostit de noua ei colegă de şcoală. Iar Hanna apelează la soluţii dezgustătoare ca să-şi menţină frumuseţea.        

Dar, de când prietena lor Alison a dispărut, ele trebuie să păstreze un secret mult mai important.            

De unde ştiu eu? Uite că eu ştiu totul despre fetele rele care au fost cândva, fetele obraznice care sunt acum şi secretele întunecate pe care trebuie să le păstreze. Şi… ia ghiciţi ce voi face? Vă voi spune tot ce ştiu…

par

 

*SPOILER ALERT!*

Tocmai am terminat de citit prima carte din seria Micuţele Micinoase. 🙂 . Nu pot spune că această serie s-a făcut cu încă un super-fan, dar mi s-a părut o carte drăguţă. Autoarea chiar ştie cum să te ţină în suspans. Chiar m-a făcut să vreau să citesc şi următorul volum,iar probabil următorul mă va face să-l citesc pe următorul şi tot aşa până…. aflu cine e „terorista” -A 😀

Dintre toate personajele, cel mai mult mi-a plăcut Spencer. Nu ştiu de ce. Pur şi simplu situaţia ei m-a atras mai mult. Probabil pentru că am o soră mai mică şi suntem tot timpul în competiţie,poate faptul că şi Spencer îşi doreşte să-şi întreacă sora, măcar o dată mă face intrigată….Nu ştiu. Probabil multora dintre voi nu vă place Spencer, dar mie îmi place.

Următoarea pe lista mea este Aria. Este o tipă super simpatică,dar de relaţii elev-profesor am mai auzit şi nu m-a fascinat atât de tare. Mi se pare o persoană inteligentă,calmă,fermecătoare şi răbdătoare.Iar dacă nu mă înşel,dintre toate”mincinoasele” prezentate atât în carte,ea este cel mai bine traspusă  fizic în serial. Hanna parcă era roşcată în carte,iar în serial văd că e blondă, Spencer era blondă, dar în serial era brunetă etc . Deci, Lucy Hale seamănă cel mai bine cu Aria din carte, aşa cum trebuie să fie ea.

Pe locul 3  sunt Emily şi Hanna, deoarece nu m-am putut hotărî. Ambele mi-au displăcut. Hanna probabil pentru că vrea să fie o „Barbie-princess”, iar eu nu le suport, iar Emily pentru că e atât de nehotărâtă- îl iubeşte pe Ben,pe Maya sau pe Ali? Nu chiar am înţeles…

Mi-a plăcut la această carte felul cum aflăm, prin fiecare capitol, ceva nou la, despre fiecare micuţă mincinoasă,inclusiv Alison.De asemenea, cum am spus mai sus, mi-a plăcut felul cum autoarea conturează acţiunea astfel încât să ne ţină în suspans şi să ne facă suspicioşi,precum Agatha Christie, cu romanele ei poliţiste.

Iar aspectele negative, din punctul meu de vedere, ale cărţii sunt secretele pe care le ascund Emily şi Hanna, cât şi felul în care au fost descrise ele, ca şi personaje. Nu prea mi-au plăcut.

Per total, a fost o carte drăguţă şi uşoară- am terminat-o în câteva ore. Mă bucur,totuşi,ca am reuşit să o citesc, şi nu regret că am citit-o.

Cam asta am avut de zis despre primul volum din Micuţele Mincinoase. O seară plăcută!

P.S.: Sper că aţi observat că am schimbat formatul site-ului: nu mai sunt recenzii, ci sunt opiniile mele în legătură cu cartea. Mi se pare mai corect aşa 🙂 lve

2 gânduri despre „Recenzie Micuţele Mincinoase (Micuţele Mincinoase #1) de Sara Shepard

Comentează!

