Bună seara! Azi nu mai scriu mult, deoarece este seară(noapte), iar eu sunt super obosită. Imaginea asta este din filmul A Walk To Remember , bazat pe romanul lui Nicholas Sparks, cu acelaşi titlu.Am văzut acest film de multiple ori şi mereu mi s-a părut emoţionant şi m-a făcut să plâng de fiecare dată când l-am văzut. Acest citat îmi place foarte mult, deoarece chiar este adevărat. Persoana iubită ne face să ne schimbăm,nu-i aşa ? Uneori în bine,alteori în rău, dar eu vreau să cred că în bine. O seară plăcută vă urez,deoarece eu sunt atât de obosită încât nu mai pot scrie :)) .

Comentează!

