Bună! Azi am găsit un citat superb, dar habar n-am din ce film sau serial este. Mă gândeam că, dacă ştiţi, să-mi spuneţi. 😀

Acum vreau  sa va pun o întrebare: voi aveţi prieteni pentru care să vă „băgaţi mâna în foc”,după cum zice şi expresia? Eu am, şi expresia este foarte adevărată pentru mine. De multe ori fac precum băiatul din imagine, deoarece prietena mea cea mai bună e aşa de slabă emoţional şi trebuie să o protejez. Dar asta e altă treabă. Oricum, eu aştept să comentaţi şi să-mi răspundeţi la întrebare. O seară plăcută!

Comentează!

