N-am mai postat de ceva timp la rubrica asta, aşa că azi am zis să încerc. 🙂 Zilele trecute m-am uitat la filmul The Vow. Poate din cauza faptului că văzusem înaintea lui alte două filme romantice: The Last Song şi P.S. I love you , am plâns timp de o oră, necontenit. A fost cam ciudat. 😀 Filmul este bun, dar un actor mai prost ca Channing Tatum n-au putut găsi. :l. Serios! Avea o faţă ca de idiot, dar asta e opinia mea. :)) Oricum, filmul a fost bun şi a avut multe citate frumoase. De aceea astăzi am vrut să pun unul, dar o să pun minim 3 :)) Vă rog să-mi spuneţi în comentarii ce părere aveţi despre film, dar şi despre citate! 🙂

 

P.S. : Şi acum când mă uit la imaginile astea îmi vine să plâng 😦

 

Comentează!

