Titlu: Trezirea

Titlu original :The Awakening

Autor: L.J. Smith

An publicare (RO) : 2010

Descriere carte :

Dragostea poate sa ucida.Un triunghi amoros mortal strabate timpul, din Florenta sfarsitului de veac cincisprezece pana intr-un orasel american din zilele noastre – povestea iubirii adolescentine intre doi frati vampiri si frumoasa fata impartita intre dragostea lor. Elena. Fata cu ochi albastri de nestemata si par de aur, intotdeauna Regina Balului, cea care poate avea orice baiat isi doreste.Stefan.Distant si misterios, pare sa fie singurul baiat care ii poate rezista Elenei, desi incearca din rasputeri sa o apere de ororile trecutului sau tragic.Damon.Sexy, periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe Stefan, fratele pe care il invinuieste ca l-a tradat. Hotarat sa o aiba pe Elena, e in stare sa omoare pentru ea.

rec

 

*SPOILER ALERT!* 

Am citit cartea asta pentru că am văzut primul sezon din serial, care mi s-a părut superb. Sinceră să fiu, cartea m-a cam dezamăgit…. Elena din serial e mai matură şi mai cu picioarele pe pământ. Elena din carte mi s-a părut cam prefăcută, profitoare şi nerecunoscătoare prietenilor adevăraţi precum Bonnie sau Meredith. Aşa mi s-a părut mie. De asemenea, nu am înţeles,totuşi, de ce îl doreşte pe Ştefan atât de mult. Am înţeles că a umilit-o în public, dar după asta, de ce încă îl mai vrea? Este aşa nehotărâtă….

Totuşi, mi-a plăcut la Elena din carte că este un personaj complex, cu trăiri interioare complicate şi neliniştitoare, ceea o ridică un pic mai sus în ochii mei. Dar doar un pic.

Ştefan…. Ce pot spune despre Ştefan? Ştefan este un personaj bun în prima carte. Adică este o persoană bună. Încearcă să o ţină pe Elena departe de el deoarece o iubeşte şi nu vrea să-i facă rău. Mi-aduce un pic aminte de Edward Cullen. Ştefan Salvatore poartă o vină imensă deoarece crede că Katherine s-a sinucis din cauza lui şi a fratelui lui, Damon. Dar sunt destul de sigură că ea nu s-a sinucis, deşi nu am citit restul cărţilor. Abia acum mă apuc de ele. 😕

Damon este bărbatul visurilor mele. Atât pot spune. Este misterios şi sexy, atrăgător şi periculos. Este perfect. 🙂

Îmi place la acest roman că pune accent pe sentimente,iar acţiunea este pe locul al doilea, pentru că din titlu reiese că este un jurnal. Cam aşa ar trebui să fie un jurnal,nu? 😀

Mi-a mai plăcut relaţia dintre Caroline şi Elena. Este cea mai… sinceră relaţie din roman. Caroline pur şi simplu refuză să fie în umbra Elenei, ceea ce le face rivale şi este totodată şi cauza sincerităţii lor.

Per total, cartea e bună, dar din cauza Elenei, pe care dintr-un motiv necunoscut nu prea o suport, scade în ochii mei. 😦

lve

 

 

 

 

 

P.S. Scuzaţi absenţa, dar mi se stricase calculatorul. Iar. Murisem de nervi, dar mi i-am concentrat în ceva bun: am citit cartea Trezirea :))) . În fine. Sper să mă scuzaţi. Să ştiţi că am de gând să citesc şi următoarele cărţi şi să le recenzez, dar numai pentru că sunt curioasă ce se întâmplă :)) .

2 gânduri despre „Recenzie Trezirea de L.J. Smith (Jurnalele Vampirilor #1)

Comentează!

