Iiiiii. Mulţumesc mult,mult,mult lifedreams8 (Ralu bănuiesc,nu?) pentru leapşă. E prima oară când sunt nominalizată la o leapşă şi mă simt atât de bine :)) 

Şi acum, întrebările: 

1. Ce impresie ţi-a făcut ultima carte citită? 

Trezirea de L.J. Smith. M-a captivat când a apărut Ştefan, deoarece până atunci,era cam plictisitor. Dar când Elena l-a „cucerit”,iar m-a plictisit. Până a apărut Damon în forma umană… De-acolo… :))

2. Ultimul film văzut.

Ultimul film văzut cred că a fost The Vow. Nu prea mi-a plăcut Channing Tatum. Joacă chiar prost. Povestea a fost frumoasă, dar el a jucat oribil. :-S

3. Ce seriale urmăreşti în momentul de faţă?

Pfff. Nu prea mai urmăresc seriale, deoarece nu am timp. Prefer să mă uit la un film. Dar desigur, abia aştept să termin treaba şi să mă reapuc de seriale…

4. Ce serial ţi-a plăcut cel mai mult?

Primul sezon din The Vampire Diaries rămâne preferatul meu. Şi Fairly Legal mi-a plăcut mult. Păcat că l-au anulat. 😦

5. Ce serial/film aştepţi să apară?

The Hunger Games: Catching Fire. Sunt ATÂT de nerăbdătoare!!!

6. Cea mai lungă carte citită…

Zori de Zi, de Stephenie Meyer – aproape 800 de pagini 

7. Cea mai scurtă carte citită…

Habar n-am :))) Când eram mai mică erau nişte cărţi cu Witch. Probabil alea

8. Ultimul film de groază văzut…

Nu sunt fană horror. Nu mă uit la horror. Deloc. 

9. Ultimul film văzut la cinema…

Rise of the guardians (N-am mai trecut de mult de acolo. Am avut de învăţat 😕 )

10. Filmul pe care l-ai revăzut de cel puţin 5 ori…

Twilight (da, ştiu :-l ) , The Notebook, Titanic, Speed  😀 şi mult mai multe, dar nu-mi vin în minte

11. Dă această leapşa mai departe către cel puţin 10 persoane.

http://my-nerdy-days.blogspot.ro

http://walking-on-letters.blogspot.ro/

http://justmejustforever.wordpress.com/

http://raftulmisterelor.wordpress.com/

http://thesagittariusbooksblog.wordpress.com/

12. Anunţă persoanele de nominalizări. 

Done. 

Ştiu că sunt 5, dar chiar nu mai am nicio idee. Cine doreşte o poate lua. O zi bună! 🙂

 

 

 

2 gânduri despre „Leapşa #2

Comentează!

