Ce părere aveţi? V-aţi cumpăra-o, dacă ar apărea şi la noi? Eu cu siguranţă! 🙂 O zi bună!

 

11 gânduri despre „O nouă serie Harry Potter?

      1. Si eu sper. Sunt innebunita dupa Harry Potter. Am un joc pe Wii cu Harry Potter doar ca e partea a doua, dar ieri mi-am comandat prima parte si abia astept sa imi vina^^

        Apreciază

      2. Ce frumos! ♥ Şi eu am avut un joc pe Wii cu Harry Potter până minunata mea soră l-a descoperit şi l-a făcut praf… Şi eu sunt înnebunită după Harry Potter. Adică-ce poate fi mai frumos decât să fii magician? :))

        Apreciază

      3. Vai, ce bine ca nu sunt singura^^ Si ma gandesc… daca J.K.Rowling o sa scrie o serie cu Lily Evans si James Potter inseamna ca o sa se faca si filme dupa ea, abia astept sa vad ce titlu ii va da. Am vaga banuiala ca va fi James Potter si… (depinde de volum). Sper sa se faca si jocuri:) Nu ma satur de ele niciodata:)

        Apreciază

      4. :))) Şi eu mă bucur că nu sunt chiar singura „îndrăgostită” de HP şi cam tot ce ţine de el. Sper să se facă şi filme, dacă sunt cărţi, pentru că şi filmele HP au gost geniale ♥ . Şi dacă apar şi jocuri, o să le precomand când apar :))

        Apreciază

Comentează!

