Asta este prima mea leapşă, pe care am luat-o de pe blogul Walking On Letters (sper să nu se supere!). Sunt foarte încântată de această leapşă, deoarece este una, după cum spune şi titlul, de vară. Şi eu iubesc vara! 😀

Deci, să începem..

                                                                       Reguli:
–          Preia imaginea Summer Tag în postare;
–          Răspunde la cele 12 întrebări (pozele de la unele sunt doar opţionale);
–          Dă mai departe.
Aici avem întrebările…
1. Care este cea mai ieftină şi cea mai scumpă carte din biblioteca ta? (+poză, opţional) 
Cea mai ieftină carte din biblioteca mea cred că este prima din seria Fetele  Gallagher,deoarece am dat 4 lei pe ea (era la ofertă 😀 ) , iar cea mai scumpă cred că e  Tara Duncan şi Fantomele din Altălume (abia acum am început să colecţionez cărţi de-a binelea)
2. Ce carte e o „plăcere nevinovată” pentru tine, şi ai reciti-o cu drag?
Asta e cam ciudat… Eu nu prea recitesc cărţi, deoarece timpul nu prea îmi permite, dar, dacă aş putea, probabil aş recititi toată seria Harry Potter de un miliard de ori, deoarece este seria mea de suflet şi de fiecare dată când o citesc, un sentiment… magic mă cuprinde.
3. Ce calităţi şi trăsături fizice ar trebui să aibă un personaj ca să te cucerească?  Şi care personaj s-a apropiat până acum de 

„perfecţiune”?

Fiind fată, mereu mi-am imaginat băiatul perfect ca fiind înalt, brunet, cu ochi albaştri ca cerul, cu o aparenţă de băiat rău, dar în realitate fiind un om altruist, inteligent , carismatic, loial şi modest, care citeşte tone de cărţi. Deci personajul meu ar fi un mix între fizicul lui Damon Salvatore din The Vampire Diaries şi interiorul lui Edward Cullen , din Twilight.Cu siguranţă un asemenea băiat m-ar cuceri.
4. Ce carte ai tot amânat să o citeşti din cauza lipsei timpului sau a lenei? (+poză, opţional)
De ceva timp am încercat să citesc Aurul Incaşilor de Clive Cussler, dar mereu am tot amânat, pentru că e o carte intimidantă. Are cam 700 de pagini, deci…
5. Cu care autor ai o relaţie de iubire-ură şi de ce?
Stephenie Meyer, cu seria Twilight,deoarece mi-a plăcut mult primul volum, dar cu următoarele m-a cam dezamăgit. Mi se părea că povestea era cam trasă de păr pe alocuri, şi m-am cam enervat.
6. Ce carte te-a cucerit în timp ce o citeai, dar după o vreme de când ai terminat-o ai realizat că nu e aşa minunată? Şi ce anume ţi-a schimbat părerea despre ea?
Din nou, a doua carte din seria Twilight, şi anume New Moon. Când am început-o, eram foarte entuziasmată în privinţa ei, dar după am realizat că nu e o carte aşa bună. Părerea iniţială mi-a schimbat-o comportamentul Bellei , care afirmă sus şi tare că „Femeile sunt dependente de bărbaţi!”, ceea ce mi se pare un comportament misogin, mai ales că seria e scrisă de o femeie. 😕
7. Stilul cărui autor e unic pentru tine şi de ce?
Din ce-am citit eu până acum, stilul Annei Rice din cartea Interviu cu un vampir mi-a plăcut destul de mult. Capacitatea acesteia de a reda sentimentele personajelor m-a făcut să o consider o autoare bună şi mama vampirilor de azi.
8. Care e cea mai subţire şi cea mai groasă carte din biblioteca ta? (+poză, opţional)
Cea mai subţire carte din biblioteca mea este romanul Gemenii de Mircea Cărtărescu, pe care nu am apucat încă să îl citesc. 😕 Iar cea mai groasă, la momentul de faţă, este cartea Zori de Zi de Stephenie Meyer ( n-am o bibliotecă prea mare :l)
9. Ce preferi într-o carte: un triunghi amoros sau o iubire interzisă, şi de ce?
Întrebarea asta mi-a cam dat bătăi de cap… Sunt tentată să scriu o iubire interzisă, în defavoarea triungiului amoros supraexploatat în zilele noastre, dar dacă mă gândesc mai bine, acum totul e posibil. Nu mai sunt timpurile lui Romeo şi ale Julietei, când dacă nu te căsătoreai cu cine trebuie, erai renegată.  Acum, deşi te cerţi cu părinţii, totul are o soluţie şi toate sunt bune şi frumoase, până la urmă. Deci, prefer triunghiul amoros.
10. Alege 5 cărţi (sau 10, dacă ai multă inspiraţie) şi descrie-le într-un cuvânt pe fiecare. (fără să se repete cuvintele; pot fi folosite şi cuvinte din alte limbi)
Amurg de Stephenie Meyer – interesantă
Jocurile Foamei de Suzanne Collins – dramatică
Jurnalul unei iubiri de Nicholas Sparks – romantică
Cei cinci purceluşi de Agatha Christie – antrenantă 
Interviu cu un vampir de Anne Rice – epică (nu ştiu ce altceva să pun)
11. Alege 5 personaje (sau 10, dacă ai multă inspiraţie) şi descrie-le într-un cuvânt pe fiecare. (fără să se repete cuvintele; pot fi folosite şi cuvinte din alte limbi)
Katniss Everdeen din Jocurile Foamei – descurcăreaţă
Damon Salvatore din The Vampire Diaries – ideal
Hercule Poirot din Cei cinci purceluşi – inteligent
Noah Calhoun din Jurnalul unei iubiri – neînţeles 
Louis de Point du Lac din Interviu cu un vampir – plictisit 😕
12. Scrie un citat sau câteva fraze din începutul cărţii pe care o citeşti acum.
Momentan, sunt nevoită să citesc Mara, de Ioan Slavici , dar abia am început-o.
Am să aleg un citat din primele pagini, şi anume :
„Tot n-are nimeni copii ca mine!” îşi zice ea, şi nimeni nu poate s-o ştie mai bine decât dâns, care ziua toată vede mereu copii şi oameni şi nu poate să vadă fiinţa omenească fără ca s-o pună alăturea de copii ei.”
Îmi place mult acest paragraf, deoarece arată dragostea ei faţă de copii ei orfani de tată.

Acum, să dau taguri! Cine doreşte, o poate lua, deoarece este o leapşă interesantă, dar eu vreau să o dăruiesc în mod special Mariei de la blogul Nerdy Days , SGinei de la Raftul misterelor şi lui TheoRyaMarya de pe blogul The fiction kiss 
Mai vreau să mulţumesc încă o dată blogului Walking On Letters că m-a lăsat să iau leapşa asta, şi vreau să vă urez un weekend plăcut, că deja vine!
3 gânduri despre „Summer Tag!

  1. Pingback: Summer Tag |

Comentează!

