Am observat că nu am mai pus nicio melodie la rubrica „Pure music for soul” , aşa că azi am să revin cu o melodie pe care am îndrăgit-o de când am auzit-o prima dată, adică acum 😕 3 zile.  De fapt, este un cover de la o melodie mai veche, cântată de Belinda Calisle , şi anume Heaven is a place on earth. Încă din titlu sună bine,nu? Acest cover îmi place mai mult decât melodia,deoarece mi se pare că e mai…. elegant interpretată. O să vă las să ascultaţi melodia şi după vă rog să comentaţi cu părerile voastre. Mulţumesc!

Comentează!

