rec

Este cam cea mai captivantă pe care am citit-o în ultimul timp. Agatha Christie este una dintre autoarele mele favorite,dat fiind faptul că ştie cum să te ţină în suspans şi cum să te facă să te îndoieşti de toată lumea ,mai puţin de vinovat.

cei-cinci-purcelusi_70388Acum 16 ani, Amyas Crale,celebru pictor, a fost ucis de soţia sa, Caroline Crale, prin otravă în paharul cu bere. O scrisoare lăsată de Caroline fiicei ei schimbă situaţia. În această scrisoare ea îi spune că este nevinovată. Fiica sa apelează la detectivul particular Hercule Poirot,care este cel mai bun din branşă, să investigheze crima şi să-i spună care este adevăratul criminal,deoarece consideră că tatăl său nu s-ar fi sinucis.

Poirot începe să întoarcă cazul pe toate părţile şi descâlceşte iţele ducându-se la persoane care au lucrat la cazul Crale şi în cele din urmă la cei „cinci purceluşi”,şi anume cele cinci persoane prezente în acea vară la casa soţilor23205_30949 Amyas şi Caroline Crale.

Descoperindu-le caracterul, Poirot reuşeşte să descopere adevăratul criminal,”purceluşul” vinovat , care nu are nici măcar o urmă de vinovăţie.

Finalul este surprinzător,ca de fiecare dată,  şi ne lasă să ne minunăm de inteligenţa atât a detectivului, cât şi a criminalului.

 

P.S.: După cum vedeţi,am schimbat puţin (mai mult) formatul de recenzie şi am eliminat opinia personală şi descrierea. De acum cam aşa vor fi recenziile. O zi bună!

lve

10 gânduri despre „Recenzie Cei Cinci Purceluşi de Agatha Christie

  1. Am citit și eu numai vreo 2 cărți scrise de Agatha Christie și știu că Misterul celor 7 cadrane mi-a rămas în minte întipărit, motiv pentru care mă gândesc să mai citesc câteva volume ale acestei autoare.
    Recenzia ta m-a corupt să caut volumele cu Hercule Poirot să le citesc și eu curând 🙂

    Apreciază

    1. Mă bucur că am ajutat şi ei pe cineva :)) „Cei cinci purceluşi” este cartea mea preferată de Agatha Christie şi de aceea am vrut să-i fac recenzie. Astăzi intenţionam să-mi cumpăr din aceeaşi colecţie şi „Moarte pe Nil”,dar instinctele m-au condus spre „Interviu cu un vampir” de Anne Rice. Sper că am făcut o alegere bună. 😀 Tu ai citit cumva vreo carte de Anne Rice? 😀

      Apreciază

      1. :)) Mie îmi e teamă să pun mâna pe tabletă că acolo am e-books cu aproape toate cărțile de pe wishlistul meu (în română sau engleză)

        Apreciază

      2. :)) Tocmai vorbeam cu cineva şi-i spuneam că e-readerul e de-acum primul pe lista mea de priorităţi :))

        Apreciază

Comentează!

