Descriere:  Isabella Swan nu are parte de prea multă distracţie de când s-amutat din însorita Arizona în Forks, un orăşel în care plouă mai tot timpul.Dar când se îndrăgosteşte de chipeşul şi misteriosul Edward Cullen, despre care colegii spun că ar fi…vampir, viaţa ei ia o întorsătură total neaşteptată!

Edward este la rândul lui atras de Bella, dar şi de mirosul sângelui ei, aşa că fiecare apropiere de iubita lui este în acelaşi timp o plăcere şi un chin teribil – dacă Edward îşi pierde capul pentru o clipă, Bella îşi pierde viaţa…

Părere personală:  Această carte este foarte convingătoare. Adică în timpul celor câteva ore  în care am citit-o, chiar am crezut în existenţa vampirilor superbi, deştepţi,puternici, strălucitori la soare, dar şi însetaţi de sânge şi răzbunători.

După cum şi Edward spune, TOTUL îi atrage pe oameni spre vampiri:vocea, faţa,chiar şi mirosul. Dar pe mine nu aceste lucruri m-au intrigat şi m-au făcut să mă îndrăgostesc de Edward, ci misterul care îl învăluie,  protecţia care o oferă Bellei, care a devenit viaţa lui, şi faptul că familia este destul de importantă pentru el. Deşi Edward o doreşte moartă pe Bella deoarece este “cântăreaţa” lui, el reuşeşte să-şi învăluie demonul însetat de sânge cu iubirea pentru Bella şi reuşeşte să-l învingă, cu mare greutate.

Un lucru care m-a enervat destul de tare este faptul că Bella nu se opreşte din lăudat magnifica frumuseţe a lui Edward. Este destul de frustrant la un moment dat. Te cam oboseşte.

Un lucru care mi-a plăcut la carte şi a adus o bulină în plus cărţii este că personajele au fost destul de mult caracterizate şi s-au construit pe baza acestor caracteristici şi altele .

Concluzie: Este o carte destul de bună,deşi consider că se exagerează cu frumuseţea lui Edward. :) )

Notă: 5/5

5 gânduri despre „Recenzie Amurg, de Stephenie Meyer (Amurg #1)

  1. Am văzut că sunt împărțite părerile despre Amurg (cărți și filme), dar mie mi-a plăcut până la urmă cărțile, iar dintre filme ultima parte mi s-a părut cea mai bună

    Apreciază

    1. Şi mie mi-a plăcut mai mult ultimul film.Despre cărţi ce să zic… Nu pot spune că nu îmi plac. Mai tre’ să-mi cumpăr numai Zori de Zi,dar cu bugetul ăsta minimal,slabe şanse.. :))

      Apreciază

Comentează!

